Zorganizowanie konferencji nie jest łatwe. Wymaga dużego przygotowania i zaproszenia gości oraz prelegentów. Jednak najważniejsze jest znalezienie odpowiedniego obiektu. Doskonałym wyborem jest Hotel Lechicka w Poznaniu. Warto dowiedzieć się na jego temat więcej.
Zorganizuj konferencję w hotelu Lechicka
Hotel Lechicka jest to nowoczesne centrum szkoleniowe. Do wyboru są cztery sale konferencyjne o powierzchni 160 m2, 60 m2, 45 m2 i 30 m2. Można więc zorganizować w tym obiekcie bardzo duże konferencje naukowe, branżowe czy szkolenia. Wszystkie sale wyposażone są w panoramiczne okna. Dzięki temu można podziwiać widoki, zarówno wspaniałej natury, jak i miasta. Dodatkowo w hotelu można zorganizować różnego rodzaju atrakcje, które będą świetnym wyborem, np. na zakończenie konferencji, ale też jako jej przerywnik. Mogą Państwo zdecydować się na pokazy z sommelierem czy też pokazy barmańskie. Możemy zorganizować karaoke czy występy artystyczne dla uczestników konferencji, a wieczorem może odbyć się dyskoteka. W Hotelu Lechicka goście mają możliwość skorzystania ze strefy basenowej i SPA, a więc po konferencji mogą odpocząć i zrelaksować się.
Świetna lokalizacja Hotelu Lechicka i najwyższy standard usług
Hotel Lechicka znajduje się w samym centrum Poznania. Dzięki temu dojazd do obiektu jest bardzo łatwy. Goście mogą zdecydować się na wybór nie tylko taksówki, ale i komunikacji miejskiej, wszak nie wszyscy goście dojeżdżają własnym samochodem. Przestronne sale szkoleniowe Poznań to nie jedyne udogodnienia jakie czekają na uczestników spotkań biznesowych czy konferencji. Do dyspozycji gości są niezwykle nowoczesne pokoje hotelowe, które są oczywiście klimatyzowane i gwarantują dostęp do prywatnej łazienki. W hotelu każdy gość może korzystać z darmowego Wi-Fi. W obiekcie znajduje się restauracja, gdzie serwowane są posiłki tradycyjne, jak i nowoczesne. Można też zdecydować się na opcję cateringową, która sprawdza się w przypadku konferencji, które trwają przez cały dzień. Po całym dniu można wybrać się na spacer po okolicy i podziwiać lokalne zabytki. Niewątpliwie organizacja konferencji w tak nowoczesnym i pełnym udogodnień obiekcie zwiększa prestiż firmy i poprawia jej wizerunek zarówno w oczach pracowników, prelegentów, jak i innych uczestników konferencji, choćby zaproszonych mediów.
Zobacz również: Meble outletowe – plusy i minusy
0 komentarzy